Sol sol sol

Kommentera
Veckan har varit  fantastisk bra. Jobbat en massa och hunnit md två utflykter med klassen jag är i.
Igår var mamma och jag inne i en spudlande somrig stad för att fynda husgeråd, shoppa vår/sommarkläder och äta glas vid vattnet i gamla stan. Mysigare än så kan man knappast ha. Solen sken, människor var glada och sommaren kändes närmre än någonsin!
På kvällen var det inflyttningsfest hos ett par kompisar och deras häst-hund som knockade William ett flertal gånger. Vi insåg att vi ska skaffa en liten hund i framtiden.
Frukost utomhus i solen och en liten tupplur under solens behagliga strålar fick det bli imorse tillsammans med William och vår bebis Stoffe emellan oss.
Jag har haft den stora äran att återigen få snagga William, något han kommit att bli expert på att bedömma, men de här gången blev det faktiskt förvånandsvärt bra. Med lite hjälp från mamma som justerade mina snesteg...
Imorgon är det en ny vecka - en kort sådan. Ska bli alldeles wunderbart.

Såhär mysigt hade vi det mamma och jag.


William känner sig lite extra cool i sin gangstha-frisyr (fast han är världens snällaste mespropp!)



Peace love and tan
/ A