Min älskade är sjuk

En kommentar

William ligger hemma med feber och utan röst. Det gör så ont i mig att höra honom så ynklig, ändå kan jag inte låta bli att skratta åt hans kraxiga stämma som svarar i telefonen. Envisheten själv.
Så det var därför jag var ensam i lördags för den som inte förstod det. Inte för att William rymt med en cirkusprinsessa eller något liknande utan för att han låg avdankad i sängen med 40 graders feber och frossa. Därför firade vi alla hjärtans lite extra i söndags istället och på fredag ska vi ha en romantisk kväll, bara vi två :)

Idag har jag varit på kör igen. Lasse tyckte vi sjöng som en dålig kontaktannons, men det är väl inte så himla lätt att låta sensuell när man redan hittat ett kap. Efter många skratt lyckades vi i alla fall.

           
        De härligaste körledarna jag haft!




Nu måste jag nanna kudden, som mina föräldrar så milt uttryckte det när vi var små, jag har en intervju i ottan imorgon...Wish me luck

God natt!
/ A

 
1 emem:

skriven

hej :)

ja, tyvärr är boken faktiskt ganska seg där ett tag, ett bra tag, det var därför jag tog och lyssnade istället för att läsa. Men ge inte upp alma! Den är ändå bra liksom, stå ut, läs och sen börja på flickan som lekte med elden, DEN är bättre!!!!