Want to be my valentine?

Kommentera
Helt lyckat blev det trots allt. Min kära mamma köpte geléhjärtan, en tia lott, som jag för övrigt vann 200kr på!! (Idag hade jag ju lite otur i kärlek så därför hade jag väl tur i spel kanske?) och familjen bjöd ut mig på middag inne i stan. Resturangen var fylld av par med blombuketter på borden och så vi, men det var jättemysigt! Jag såg en liten familj med sin nyfödda bebis och det värmde i hjärtat av att se två så unga föräldrar pussa och lukta på sin lilla bebis. Jag längtar till den dag jag får ett litet knyte att ta hand om, det betyder inte att jag planerar det nu, men en vacker dag i framtiden :)
Känslobubblan har mig i sitt omfång idag. Allt är bra, allt är mysigt, allt är fint, alla är snälla, allt är rosa och rött. Allt är kärlek.
Nu ska jag äta semlor och titta på Melodifestivalen med min familj. Mys.

Hejhej
/ A