Efterlyses!

3 kommentarer

En snäll och vänlig själ som längtar, av hela hjärtat, efter att få upptäcka det stora landet i väst. Är du beredd att inta landet som tror att de är störst, bäst och vackrast? Köra bil i sacramento. Åka spårvagn i San Fransisco. Cykla i Newport. Surfa i Santa Monica. Spela i Las Vegas. Åka inlines i Hollywood. Promenera i Mexico?



Om du vill uppleva detta under några veckor i sommar/höst, hör av dig!!

Ps. Rutten är förhandlingsbar.


/ A

 
1 emem:

skriven

JAG ÄR JAG ÄR JAG ÄR JAG ÄR JAG ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Alma:

skriven

Kom dååååå! :D

3 emem:

skriven

haha :D du det vore!!!! vi får snacka närmre om detta efter jag varit i thailand. chrille och jag ska på en charter i sommar har vi tänkt. och även tänkt att göra en nästa-vinter-resa. men... jag ska allt kolla upp detta alma ;)