Idag är det min dag!

En kommentar
Snön har glittrat vit under en strålande sol. Termometern har pekat på -14 grader och dagen har helt enkelt varit perfekt!
Jag blev väckt av den vanliga reportoaren skönsång. Presenter mottogs och en väldans massa glädje och tacktacktack förmedlades ut.
Därefter stökade vi om efter den mysiga släktmiddagen igår och dukade upp för ett Kafferep a la Pippi Långströms granne. Det bjöds på blueberry cheescake, hallongrottor, biscottis, älgskitar, biskvier, tårta, cupcakes och frukt! Mina fina vänner förgyllde min dag med sällskap, skratt och fina paket. Den konstigaste presenten kom från Jossan och Matilda - EN FISK! Den är jättevacker och heter Sallad.
Tack för alla gratulationer och ett speciellt tack till William (om han läser det här?) för att han ringde mig inatt och förgyllde min dag alldeles särskilt!!
Bilder kommer imorgon!


Peace love and oldness
/ A
 
1 Anna:

skriven

Ahw, kafferep alá pippis granne kan inte vara annat än en succé. Grattis, you foxy old lady! ;]