Resfebersåininorden

En kommentar

Nedräkningen har börjat. Om trettio minuter signar jag ut från jobbet och beger mig hem där ett berg av kläder och andra materiella ting väntar. Sortering för femte gången ska påbörjas. Måste jag verkligen verkligen ha med den här klänningen? Kommer jag behöva 27 bikinis? Vilka skor kommer faktiskt inte plockas upp ur väskan ens? Plattång eller locktång? Hårfön eller inte hårfön? En bok eller två böcker? Fast å andra sidan så lever jag efter packfilosofin 'ångra dig inte sen, då är det försent'. Resfebern har börjat krypa sig på och stressen över allt som måste göras hemma samt panikinhandlas ikväll, för det hör till, har gett sig till känna. För att inte tala om flygresan på 13 timmar (längre om vi måste åka runt det idiotiska askmolnet) som jag ska göra alldeles ensam. Pwah! Det kommer gå bra, det gör det alltid. Måste bara hitta mitt inre lugn bland alla adapters, shorts, krämer, topps, sladdar, ascesoarer etc. Tips på detta mottages varmt.
Nu bär det snart av och jag är nervös som en morot innan ångkok. Gaaah!

Vi hörs när jag landad i Us and a. Landet i väst.

Peace love and american understandig

/ A

 
1 A:

skriven

You can do it! Ses när du är tillbaka i moder svea. Puss <3