Jag lever, jag finns och jag andas. Jag har bara haft tentaångest.

En kommentar
TENTAN ÄR ÖVER!
Känslostatus: utmattad, överlyckligt, trött, glad, lättad, nöjd och bara allmänt tom i huvudet.
Det känns som om ingenting annat existerat den senaste veckan. Jag har i princip tillbringat fler timmar på biblioteket än hemma de senaste dygnen. Tack och lov har jag fantastiska klasskompisar som gör det hela värt varenda sekund. Efter otaliga diskussioner, fikaraster, buttra suckar, oförstående blickar, skrivkramp och ältande är vi äntligen klara med programmet mest omfattande tenta (enligt vad vi hört) och det känns formligen - Underbart!
Nu till den roliga delen. När jag kom hem tänkte jag logga in på aftonbladet.se. HAHAHA vad tänkte jag på egentligen?! Jag gillar ju inte ens Hierta och grabbarna längre. Men jag vet vad mediekonglomerat är. Och konvegens. Och vertikal intergration. Eller vet jag det? Jag vet iaf att Metro inte är Bonniers.
Det känns som om jag behöver vila nu...

/A
 
1 Anabanana:

skriven

Underbart fantastiskt bra jobbat baby! Du rockar