Kärt återseende

3 kommentarer

Efter ett lååångt år (okej, det har gått ganska snabbt) i Jönköping så är sommaren äntligen här med allt det innebär. Jag har flyttat hem till min älskade hemstad där hjärta, själ och vänner finns. Trots att jobb står på schemat större delen av sommaren ska jag göra allt jag bara kan för att hinna med att njuta av goda vänners sällskap i stora doser. Jag behöver ladda batterierna för att klara ännu ett år utan dem sen. Mina två musketörer, Jossan och Matilda, drog med mig ut på sommarens första after work. Väldans behövligt måste jag erkänna då jag inte riktigt minns hur trött och sliten man är under sin första jobbvecka på Manpower. Det är ett fruktansvärt givande jobb, men att stå upp nio timmar och smila så käkarna värker tar på krafterna när man är ovan (kära nån vad fort man blir bekväm med sina tidvanor).
Vi hade en supermysig kväll, sådär som bara vi tre kan ha. En bra början på en bra sommar helt enkelt!




/ A

 
1 J:

skriven

oooh jättejättemysigt! :D de blir flera gånger ;) <3

2 Matilda:

skriven

tur att två av musketörerna är fotogeniska i varje fall ;) bästa after worken jag varit på!! <3

3 A:

skriven

Jag vill också!