EN VECKA

Kommentera
Om en vecka är den här "mardrömmen" över. Jag väljer att sätta det i situationstecken eftersom jag har otroligt mycket mardrömmar när jag är stressad eller under stor press, men det är faktiskt ganska roligt att skriva uppsats trots allt. Speciellt när man har en fantastiskt bra partner in crime och skriver om något som engagerar.
 
Klockan 12.00 den 11 december ska den vara inne och vi ligger faktiskt i fas, trott eller ej. I vanliga fall har man tio veckor på sig att skriva kandidatuppsats, men vi som ska plugga utomlands nästa termin har bara fem. Men med en vilja av stål och diciplin som inte är av denna värld klarar man det. Som jag skrev i inlägget nedan. Jag klarar mer än jag tror. Vi närmar oss toppen av det där berget som kändes övermäktigt i början och det ryktas om att utsikten är fabulös!
 
Ps. Världens bästa Jossan kirrade körkort idag!! Du kan plocka upp mig i sumpan klockan 17.00 den 20 december. See you there J!
 
/ A