Who let THAT dog out?

Kommentera
Igår när när jag var ute på kvällspromenad med Stoffe skrek jag till då jag såg två barn gå med ett rådjursliknande föremål på trottoaren. Jag blev livrädd. Tills jag insåg att det där rådjuret faktiskt var en hund. Typ den fulaste hund jag sett. Imorse på väg till jobbet möttes jag av det igen. En smalsmalsmal hund med öronen rakt bakåt och ett ansikte som skulle få de 101 dalmatinerna att rusa rakt in i Cruella De Vills armar. Vad är grejen med det här fenomenet? Är det den nya chihuahuan? 


För övrigt gick det en tjej framför mig på Kungsgatan idag som verkade tro att hela gatan var en enda stor catwalk och hon var slutnumret på New York Fashion week. Hon svängde med armen likt ingen annan jag någonsin sett. Hon visste antagligen att någon av det gömmer sig modellagenturer i gångarna. So I've heard.
/ A