Så var det torsdag igen

En kommentar
Idag har jag gjort något väldigt läskigt. Varit på den första anställningsintervjun av tre hittills inplanerade.
För att varva ner mina stackars nerver träffade jag Pia och vi tog oss en välbehövlig fika tillsammans. Vi pratade om jobb, skola, träning, resor. Allt som är aktuellt i våra liv, eller inte aktuellt för den delen. Mysigt var det i alla fall. Därefter lekte vi mekaniker med hennes bil och startade den med ett reservbatteri då bilen inte mår så bra. Det där har jag velat pröva ända sen jag läste om det i teoriboken :)
Amanda och jag hade ett minst sagt intressant träningspass idag. Core. Vi inledde passet med att göra lite smått sensuell rörelser som ledde till att Amanda vänder sig om, tittar på mig och gör en grimas, vilket i sin tur gör att jag börjar skratta. Sedan kom en mängd rörelser/danssteg som påminde skrämmande väl om de gamla fjortisdanser man sett allt för många gånger. Ta på sig stövlar, fem sex sju ått, lyfta bollen, fem sex sju ått, spela trummor, fem sex sju ått, ta på sig stövlar... Vem sätter på sig en stövel två gånger? Det var den enda tanken jag kunde tänka samtidigt som jag försökte hålla mig från skratt. När det kom till balansövningarna insåg både Amanda och jag hur pinsamt löjliga vi såg ut på golvet, liggandes på sida, med benen i luften i ett försök att hålla balansen. Balansstatus = 0. Men roligt var det!!


Representabel inför en intervju?

Kärlek
/ A

 
1 emem:

skriven

du är så söt så :) väldigt representabel! heja alma friskt humör, rumpan hänger utanför!

jo, som svar på din fråga i min blogg ska jag gå linjen Outlook på viebäcks skolan i jönköping, man pluggar typ mission och uland och sen åker man till afrika och hjälper barn osv. de två resterande åren ska jag plugga till behandlingspedagog tror jag :) hihi. vill du följa med till afrika? :D

KYSS!!