Får jag lov att presentera Francesca

Kommentera
 
Hon är italienskan i mig
 
Min familj säger att jag har temperament som en italienska, vilket även mina vänner bekräftat. Det är inte så att jag blir arg bara sådär utan det finns alltid en anledning till det. Jag har hjärtefrågor som får mig att brinna av och jag blir nödvändigtvis inte mer illa berörd än någon annan, men jag engagerar mig i det och det kan visa sig utåt som att jag blir mer arg än andra. Det finns en rad saker som väcker den där gamla italienska kvinnan i mig, bland andra:
Orättvisor 
Arrogans
Rasism (låter som en lista tagen från rubriken vad man hatar ur "Mina Vänner"-böckerna)
Svek
 
Det sista kommer behandlas i TV3:s dokumentär imorgon kväll klockan åtta. Det ska handla om otrohet och Victoria Milan som jag skrivit om här tidigare. Jag känner på mig att det kommer ta fram mitt alter ego Francesca  och hon kommer antagligen brinna av ordentligt efter programmet så stay tuned.
 
Titta gärna och dela med er av era tankar och åsikter kring det hela.
 
/ A