Jag utmanar er till att uppskatta det lilla i det stora.

Kommentera
Ofta tar vi saker och ting för givet. Det är ingen ny revolutionerande information. Dock känns det efter att ha läst den här bloggen, som griper tag i mitt hjärta på ett sätt som jag aldrig trott var möjligt, som om livet ger mig en ny chans att öppna upp ögonen för det fantastiska jag har i mitt liv. Jag andas mig igenom natten och får vakna upp till en ny dag med möjlighet till nya relationer, nya smaker, nya syner, nya upplevelser och nya chanser. Visst kantas dagar av nya smärtor och problem också ibland, men vad är det mitt i allt det fina? Egentligen? Jag vill bli bättre på att ta tillvara på det lilla i det stora. Krama mina syskon lite extra. Vmina isa vänner att jagser dem och finns där. Älska människor runt omkring mig, även fast det inte alltid är människor jag känner så väl. Se det goda. Sträva efter att behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Och kanske bland det viktigaste av allt - ta mig tid att stanna upp och se hur fantastiskt bra jag har det. Att världen ligger för mina fötter. Kanske inte imorgon, eller om ett år, men idag. Och jag vill göra det bästa jag kan utav det. 

/ A