Tack och hej Edelman

Kommentera
Efter ett halvårs praktik, två veckors sommarjobb och därefter ett års heltidsanställning var det slutligen dags att säga hejdå hej till PR-byrån jag spenderat större delen av mina dagar på.
 
I tisdagskväll var det avtackning för mig och Carro på Edelman. Det har gått fyra(!) veckor sedan jag lämnade in min dator, telefon och nyckel för sista gången och det kändes minst sagt konstigt att se alla glada semesterfirare återigen vara på plats. Allt var liksom i sin ordning igen, men jag stod nu med fötterna på andra sidan tröskeln.
Det var känslosamt och fint med tal som kändes sköra och starka på samma gång.
 

Vi försökte få till en bild med världens bästa work bff's. Det gick sådär. Anja har en tendens att smita ifrån.
 
 
Kommer sakna min corptjejer!
 
 
Tack Edelman för ett berikande år!
 
/A