Fördelar med att jobba hemifrån

Kommentera
Många frågar om jag inte blir uttråkad de dagar jag sitter hemma och jobbar. Eh nej?
 
* Jag kan ha spontana dance partys med tillhörande fulsång utan att hyschas av någon grinig kollega.
* Jag behöver inte sitta med ett headset utan kan köra surround tills grannarna knackar i väggen.
* Man kan tillbringa lunchen tillsammans med Dr House.
 
* På tal om lunch, jag kan äta min favoritmat utan att någon tycker jag är helt wacko jacko (kommentera om ni vill ha recept...) och den här rätten är värd ett eget inlägg i sig.
 
* Om man är inne i ett creative flow är det helt okej om pyamasen är på när klockan är 13.30.  

      
 
* Man kan gå upp tidigt och träna för att sedan äta frukost i svettiga träningskläder utan att någon har invändningar.
* Man kan sova tills femton minuter innan man börjar jobba.
* OCH när jag sätter på kaffe finns det faktiskt kvar kaffe tio minuter senare. Whoop! 
 
/A