Hej och hå

2 kommentarer
Först av allt grattis mamma och Carl som fyllt år och tack för en mysig fredagskväll.

Jobb, jobb, bio och jobb har denna helg bestått av. Mysigt, men intensivt. Söndagskvällen tillbringade jag hos mina föräldrar och senare på kvällen gick jag och pappa på en långpromenad med Stoffe. Första vintern för hans del, vilket märks tydligt då han inte kan hejda sig så fort snöflingorna ringlar ner på marken. Pappa och jag sparkade upp snö som landade på honom och han blev helt vild av glädje.

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 16.00 så jag kan få min examensuppgift, skriva klart den för att sen lämna in den om 48 timmar igen. Usch, jag bävar inför de kommande dygnen. BLÄ
 
1 matilda:

skriven

får inte jag nåt grattis i bloggen, va? ;)

2 Alma :):

skriven

och grattis matilda!!