Back on track (dvs vardagen)

Kommentera
Hemma igen efter en fantastisk vecka på Öland. Det var precis vad jag och William behövde!!
Nu är jag dock hemma i den gråa vardagen som visserligen lyses upp av vänner runtomkring.
Tjejkvällen med Linnéa i måndags var hur bra som helst förutom att 'tjejfilmen' inte var så vidare tjejig...falsk marknadsföring anklagar vi filmbolaget för.
Igår hade jag nöjet att bjuda hem Anna på middag, Ben and Jerrys och en massa massa mord i midsommer. Det är sommar det.
Idag stod det Picknick i det Sköna Gröna tillsammans med Josse och Åsa, i min kalender, vilket det blev till herr åska kom och hälsade på. Vi flydde fältet och flydde rakt in i armarna på Josses lägenhet där det vankades sällskapsspel och glass.
Nu är det ju så att jag är en sucker för sällskapsspel så när jag fick höra om utförsäljning av dessa så kastade jag mig iväg för att köpa, inte mindre än TVÅ, sällskapsspel. Så är ni spelsugna är det bara att komma över, helst om ni är inställda på att förlora!!
Snart ska jag knata iväg till Linda som lovat mig en hejdundrans tjejkväll med nagellack, film, te och matte c ;)

Peace & Love
/ A

Ps. Någon som har ett jobb att erbjuda mig? Tas emot med öppna armar...