Glad midsommar!

2 kommentarer
I år firade jag midsommar i stilla ro tillsammans med familjen. Det var en riktigt lyckad dag. Vi rotsade det typiska midsommarvädret genom att gotta oss i sommarmat (som sig bör!) och låtsas som att det regnade. (?!) Inget innesittande här inte!
Hela familjen fick sig ett gott skratt då vår lilla jycke kom hem från hundtrimningen. Min lillebror anser att vi bytte in en hund mot en råtta. Det är lite hårt kanske, men han ser faktiskt väldigt rolig ut. Här är lite bilder från vår mysiga midsommar. Enjoy!


För några timmar sedan åkte min familj till Grekland och lämnade mig ensam i två veckor med Stoffe och William.
När jag lagar mat till William i fortsättningen måste jag komma ihåg. En min säger mer än tusen ord.

/ A
 
1 Fulast på Nyhem:

skriven

Vackra du! Saknar dig vännen! Kommer du ihåg alla våra helger tillsammans? Vi har haft det så skoj! :D Mycket fina minnen! Pusspusspuss

2 Alma:

skriven

Jag saknar dig också!! :D