Egentid

Kommentera
Hur mycket jag än trivs bland andra så uppskattar jag verkligen lite tid för mig själv. Idag åkte jag, trots sjukdom, till centrum och strosade runt där en timma eller två. Kikade länge och väl på det jag ville se, behövde inte alls tänka på någon annan.
Sedan mötte jag upp mamma och pappa på ett Take Away ställe med kinamat. Då vi stod och bläddrade i menyn sa mamma 'Vad tror ni Carl vill ha?' Kocken var då snabbt framme och ryckte till sig menyn och visade hetsigt 'Cully, cully, here is cully.'  'Tack' sa mamma och vi försökte dölja ett skratt. Efter ett litet tag förstod han att vi inte bestämt oss än och vände sig om och sa 'Jag laga mat nu'. Hahaha vilken kille! Det lät så kul :D Och Carls smeknamn är numer Cully.

Nu ska jag äntligen krypa ner i sängen och kika på skolor i Australien. 12 veckor med engelska. Nice!!

Brisbane kanske?

Juste! Igår släckte jag och William ner huset och tände en massa ljus. Riktigt mysigt! Hoppas ni gjorde detsamma?!

Miljövänliga kramar
/ A