Min fisk är död.

4 kommentarer
Idag avled Sallad. Min fisk som jag fick i födelsedagspresent av Matilda och Jossan. När mamma ringde och berättade var tårarna inte långt borta. Det är så konstigt. Han var en fisk. Ändå är det så sorgligt. Han blev inte ens ett år gammal. Älskade fina blåa fisk.

Rest in peace Sallad.


/ A
 
1 J:

skriven

Ååååh buuuuhuuu :(:(:(:( hoppas han har de bra i fiskhimlen!

2 Matilda:

skriven

NEEEEJ! vad sorligt..! men han hade världens bästa ägare ivf, är övertygad om att han hade överlevt längre om han hade bott med dig i jönköping. bara din blotta närvaro ger varenda fisk och människa livslust! <3

3 Alma:

skriven

Jag är verkligen ledsen över hans död :( Lilla krabat. Tack för att ni gav mig honom <3

4 emem:

skriven

förstår din sorg almis. man kan faktiskt sakna en fisk, iallafall litegrann. sallad <3 brasse = i himlen!