SVINKALLT

Kommentera
Jag bor i en lägenhet från sekelskiftet. Jättecharmigt med orginalgolv, höga golvlister, djupa fönster och rundat tak. Nackdelen är att det drar nå fruktansvärt och i kombination med att endast ha haft ett fungerande element i lägenheten har jag cirkus 16 grader, plus minus några decimaler. Min pluggyta (köksbordet) är precis intill balkongen så för att ens kunna böja på fingrarna och skriva på datorn behöver jag två tröjor och en filt. Utöver det krävs det fullt fokus eftersom jag analyserar min kandidatuppsats. Inte den enklaste uppgiften direkt. Så vill någon skänka ett externt element eller komma och sova hos mig, säg till!
 
Jag kom på den brillianta idéen att sätta på ugnen på max och sen placera en stol framför. Där satt jag ett bra tag och kände tempen stiga något.
 
/ A