Nytta vs nöje

Kommentera
Nu när flytten börjar närma sig är mina föräldrar above and beyond lyckliga över att äntligen få tillbaka sitt garage. När andra var ute och partade igår så slet jag i garaget med att sortera, slänga och omstrukturera lite. Geni som jag är satte jag ut alla kartonger och tömde dem på uppfarten. Sedan slår det mig att sommaren är slut och mörkret kryper på snabbare än jag räknat med. Plötsligt var det becksvart ute och jag fick stå med ficklampa.

Som tur är sitter jag på en fantastisk skatt och kunde förena nytta med nöje. Kanske lite mer nöje än nytta. Och kanske, kanske var det därför det han bli mörkt. Kanske.
 
Världens mysigaste morgonrock. Observera silkesvanten som senast användes på balen i 9:an, för 11 år sedan:

Året var 2005 och jag hade längtat efter att se Coldplay live i flera månader. Dagen efter var halva Rudbeck iklädda en sådan här:


Amanda köpte, jag ärvde, mamma skrattade! #neverused


Nyårskonferenser bjöd på snygga tischor:


Mitt första extrajobb:
 
Mitt roligaste jobb:


Den högsta lön jag fått:



Expojkvänners lost and found:


Ansiktet som resulterar b r a g d:



Ambassadör för HLK:


Körmedlem i universitetets dåliga kör:
 
Pack och box
/A